hr: smärtgränsen, den ger jag faan i

ska ha sagts av den odödlige skidkungen Wassberg en gång i tiden. har också sagts av min mamma ett antal inte understigande tio gånger under en trevlig lördag ute på långfärdsskridskotur. jag hade skavsår så det blödde samt en del andra krämpor, främst beroende på att jag åstadkommit ett face-plant med knä och armbåge i isen. mamma mässade vidare om smärtgränsen samt det briljanta i Wassbergs sätt att se på den. jag är på det hela taget en luttrad friluftsidkare så jag försökte njuta av den värmande solen, som strax gick i moln. fick ett winerbröd när vi kom tillbaka. det var en bra lördag. 

undantag: alla som inte heter Wassberg (och förmodligen Svan).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0