hr: när man har mycket att göra kommer man på massor av saker som man "måste" göra

Som att kolla vad Wikipedia har att säga om världens bästa film - Sunes sommar

Saker jag måste dela med mig är:
"i början utav filmen när Sune och Rudolf sitter i en lekpark och äter glass, så kommer Håkan fram med en resekatalog ifrån rederiet Estline. På framsidan kan man se en stor bild på Estlines fartyg M/S Estonia, som sedan sjönk den 28 september 1994, och 852 personer miste livet"

Ännu intressantare blir det när man kollar vad som står om Andreas Hoffer (han som spelar Sune). Han har nämligen läst juridik vid Lunds universitet. Är det bara jag som börjar fundera om han inte är en drömman?

När vi ändå är inne på barnskådespelare kan jag meddela att Martin Andersson (som spelade Bert) numera är matematiker och disputerade 2007 med avhandlingen Robust Ergodic Properties in Partially Hyperbolic Dynamics.

"Sol i sinnet, brun inne, Rudolf"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0