it's my party and i cry if i want to

en dag, när wiger dryftade ett spörsmål, la hon örat på axeln och frågade mig om jag hade damp. kanske en lindrigare form, kanske adhd. man vet inte.

sen sa hon att hon tyckte jag var som pippi på tårtkalas med motiveringen att pippi gjorde allt tvärtom. hon menade nog att jag gör allt fel. min far har under hela min uppväxt begagnat sig av en rosa träningsoverall, en från etirel. för att vi inte ville och för att man gör som man vill. enklaste sättet att bli som pippi på tårtkalas.

men det är ju helt briljant. 

min mamma brukar fråga om jag prostituerat mig. hon brukar också säga att jag borde tänka mer på toltekerna (respekt och så). ibland citerar hon dr phil, sen säger hon att man är sig själv närmast. angående en tio kilos hundmatssäck sa hon idag att "måns kan ju bära". independent woman.

hr: man får göra som man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0