hr: vita jular är lika krystade som grå

men man får träffa sin släkt, min är hysterisk.

min mamma är ganska säker på att jag kommer dö ensam. hon sa häromdagen att jag inte ska vara så kräsen, då kommer jag bli som nån i en jane austen-roman som parar ihop alla sina vänner och sen håller på att bli utan själv. det värsta som skulle kunna hända är tydligen att jag dör ensam. jag tänker mig iallafall att jag åtminstone kommer bli skojfrisk och hobbycynisk.  hr: hellre en menlös än ingen alls. tydligen.

igår var vi på scharren och såg two white horses. malin hade fixat nån slags brygd från apo. det var tydligen på försöksnivå. sen dansade vi som galna.

jag skulle gissa vad jakob broström heter i andranamn. det börjar på a och innehåller tre stavelser. jag gissade först på apelsin och sen på androgyn. sen var det dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0