hr:ät inte död kvinnas sylt

upphovsyrväder till huvudregeln är min kusin. hon heter josefin. som barn hade hon ett gosedjur som hette nallepuddingen. hon påstår att vi brukade terrorisera henne eftersom hon var minst. död kvinna är min mormor.

med på julfirandet var också min medicinerade morbror. han tänder på tjockisar. han brukar fråga pappa hur mycket han tror hon på tv väger. igår frågade han om pappa trodde hon (aktuell, korpulent person) var stark.

vi spelade monopol. min systers pojkvän förstår inte ironi. som naturlig följd går jag och far vår bananas med sarkasmen. jag vann i monopol. detta efter att i en halvtimme velat börja om på grund av mina besinningslöst dåliga första varv.

god, ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0